Jak efektywnie korzystać z kont klienckich w aplikacji Landingi

Audioteka

Okres realizacji: marzec 2014 - nadal
Branża
Mobile
Cel
Realizacja wielu kampanii skierowanych na różne wyniki
Wynik
Sprawne zarządzanie duża liczbą landing page’y

Cel kampanii

Audioteka regularnie realizuje akcje związane z promocją i dystrybucją audiobooków. Dodatkowej trudności dostarcza fakt, że wiele z nich, zarówno krajowych jak i zagranicznych, odbywa się równolegle. Firma poszukiwała więc rozwiązania, w którym może jednocześnie realizować wiele akcji skierowanych na różne rynki. Wysoki priorytet nadawano także szybkości wdrożenia poszczególnych kampanii poprzez duplikację landing page’y między krajami (językami).

Opis firmy

Audioteka to najpopularniejsza aplikacja mobilna i serwis internetowy zajmujący się produkcją i dystrybucją audiobooków. Firma istnieje od 2008 roku i swoim zasięgiem obejmuje 5 kontynentów i posiada w swojej ofercie audiobooki po polsku, czesku, niemiecku, hiszpańsku, włosku, angielsku, szwedzku i litewsku. Co ciekawe, najnowsze samochody Ford, Volvo i Volkswagen wyposażone są w preinstalowaną aplikację Audioteki.

Realizacja

W aplikacji Landingi skorzystano z pakietu Enterprise, który umożliwia tworzenie kont klienckich. Funkcja ta pozwala na grupowanie wielu landing page’y w osobne subkonta w obrębie konta głównego. Dla każdego kraju stworzono więc odrębne subkonto zawierające tylko landingi wykorzystane w danym regionie. Do poszczególnych subkont zostali przypisani dedykowani Użytkownicy, aby osoby odpowiedzialne w firmie za dany kraj mogły edytować lanidng page’e bez możliwości wglądu do pozostałych subkont.

Na każdym subkoncie regularnie tworzone są landing page’e opowiadające akcjom realizowanym w danym kraju. W wielu z nich wykorzystywane są te same kreacje landing page’y, a przygotowanie stron pod różne wersje językowe jest bardzo proste: dzięki opcji duplikacji nie trzeba tworzyć strony od podstaw, a jedynie podmieniać teksty.

Efekty

Dzięki aplikacji Landingi Audioteka w jednym miejscu może tworzyć nieograniczoną ilość landing page’y pod dowolne kampanie i realizować poszczególne akcje niezależnie od kraju. Stworzenie landing page’a oraz przygotowanie wielu wersji językowych nie jest czasochłonne i nie wymaga zaangażowania działu technicznego. Segregacja stron ułatwiła podział pracy w Audiotece i usprawniła zarządzanie wieloma landing page’ami.
"

Narzędzie Landingi.com jest na tyle proste w obsłudze, że pozwoliło nam przenieść cały proces tworzenia landingów na zespół marketingu. Dzięki temu jesteśmy elastyczni i możemy w prosty sposób powielać i modyfikować tworzone wcześniej szablony. Podoba mi się również funkcja przekierowań serwerowych, dzięki czemu klient choć odwiedza serwery landingów czuje się jakby ciągle był na naszej stronie firmowej. Moduł ustawień subkont korporacyjnych ułatwia natomiast zarządzaniem uprawnieniami w naszej szybko rosnącej firmie.

Jarosław Trybuchowicz E-commerce and Conversion Specialist Audioteka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij »